Festivallängtan

Jag har fått ett sådant hutlöst behov av att åka på festival. Men ingen festival är inplanerad i sommar. Det kryper i kroppen av längtan av de morgonvarma tälten, den ljumma ölen, tunga beats och gemenskapen med en massa sjuka människor som man inte känner. På sin höjd blir det Stockholm Jazz för mig, men det känns knappast som en riktig festivalupplevelse. Mitt hjärta gråter lite när jag inser att jag kanske gjort en felaktig prioritering i sommar.

 

Minnen... Kickersbilden är en riktig höjdare tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vill också....men har insett att jag missar VARENDA festival pga resan....:(

2009-05-16 @ 23:41:17
Postat av: Anonym

Du ska till Bali. Klaga inte.... ;)

2009-05-17 @ 21:58:55
URL: http://reflective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0