Torsdag 13.52

Jag lyssnar på Nusrat Fateh Ali Khan, rör huvudet suggestivt till rytmerna och tittar på högen med kurslitteratur framför mig. Vad gör man med en sådan hög eftermiddagen innan tenta? Inte läser väl? Jag har sorterat papperna i en bra ordning så jag inte ska sitta och fräsa och skrika på tentan så mina klasskompisar blir störda. Vi har nämligen en tenta där man får ta med alla böcker och papper man vill (som har med saken att göra). Det innebär en rejäl hög med metamorfoserad skog att hålla ordning på.

Jag tror det blir en eftermiddag med svt dokumentär. Har spanat in en dokumentär om Admiral Zheng He - havets kejsare. Men först ska jag en sväng till tvättstugan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0