Ahiwi! Ahiwo!

Här händer det grejer.

1. Interrailkort är införskaffat. Den sista juli drar jag söderut och hamnar förhoppningsvis på en glassig strand i Kroatien. 

2. I oktober ska jag på konsert. Jag blir bjuden på Muse. Det ska bli väldigt spännande att se och höra. Blir nästan lite orolig för mig själv - Coldplay och Muse på samma höst. Vart är min musiksmak på väg?

Och helgen som kommer har mycket att erbjuda:

1. Syster Amanda tar studenten.

2. Therese gifter sig.

Hur jag jag som är så lättrörd navigera mina tårkanaler genom en så känsloproppad helg? Jag blir rörd så att jag fäller en tår när jag cyklar förbi en vallokal (det är så vackert med demokrati) eller när jag läser en artikel om en kille från Indien som "lyckats bra" i Sverige. Det blir till att ha med ett gäng vattenflaskor för att hålla en jämn vätskebalans under helgen.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, ja, och jag får nästan en tår i ögat när jag läser om ditt inlägg ovan (om amanda som kommer att förändra världen). så fint!!

2009-06-13 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0