Stalkervånda

Jag handlar på ICA på Yngligagatan nästan varje dag innan skolan - bunkrar upp med frukt till mellanmål för att slippa Socialhögskolans café som är något av det sämsta man kan uppleva (någon dag ska jag ägna det ett helt blogginlägg). På senaste tiden har det alltid varit samma kille som sitter på ICA. Han hälsar glatt varje gång medan jag fumlar med knapparna på dosan för att slå in min kod. Han frågar om jag vill ha kvitto och jag säger alltid nej. Han är ganska söt, lite lik Supreme i Looptroop. Idag gjorde omständigheter att det blev två besök på ICA. Jag är rädd att han tror att jag stalkar honom. Men det kanske inte gör så mycket. Jag ska sluta tänka så många varv om saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0