Favoritvisit

                    

Det är galet! Det är konsert på G!! Det är Mos Def (nr 1 på snyggaste-rappare-listan) till stan. Ni som läst min blogg tidigare vet att han är en av mina absoluta favoritmänniskor. Inte nog med att han kommer. Det är Nas (nr 3 på listan). Det är De la Soul. Fucking helvete kommer tydligen inte EPMD som är med på restan av turnén. Men vem kan gråta när Mos dyker upp? Hoppas bara inte att han blir sjuk, som sist jag skulle se honom. Jag och Elin fick det tragiska beskedet när vi peppade till tusen närmade oss Uppsala Konserthus. Men slumpen kan ju inte vara så hård mot mig att han blir sjuk två gånger. 

http://www.guerillaunion.com/rockthebells/
    
                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0