Ny design

Yaggahojawopppp!
Min blogg har blivit skitsnygg!! Efter mycken möda och stort besvär - många utbytta html-koder och arga utrop ska jag nu smaska lavochack och jubla över att min blogg är snyggare än min myspace. För att matcha den nya layoutet och fira att det inte regnat idag publicerar jag en bild på ett vackert paraply. Det skulle för övrigt matcha outfiten jag ska ikläda mig imorrn när vi ska fira min farbrors femtioåriga födelsedag. 
           

För övrigt vill jag tipsa alla om att läsa inlägget i debatten om hiphopens eventuella kvinnoförtryck på swmn.blogg.se (länk bland mina länkar). Hon har skrivit exakt det jag tänk skriva. Nu när baby hann först så jag känner att det vore överflödig att jag ägnade min dyrbara (haha) tid åt att skriva det som redan formulerats bättre på min systerblogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

läckert!

2008-09-23 @ 12:05:14
URL: http://swmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0