Dualism

Jag och Lellan har kört frågesport hela kvällen i ett desperat flyktförsök från våra högar av kurslitteratur. Vi är riktiga nördar när vi sätter den sidan till. Vi avverkade kategorier som "franska revolutionen", "andra världskriget", "gissa kändisen", innan vi deppade ihop i förtvivlan över att våra skillz i USA:s delstater inte sitter där de en gång satt. Det är kunskap som måste underhållas, men vi är bra mycket bättre nu än när vi en gång började battla om vem som lärt sig delstaterna bäst. Höjdpunkten på karriären var när Lellan vann över experternas expert - "Farbror Anders" - som kan det mesta i de flesta kategorier, men tydligen inte USA:s delstater lika bra som min duktiga lillasyster.

Nu blir detta ett sånt där nördigt inlägg som min nördkompis försöker få mig att undvika med tanke på min image, så jag bättrar på bilden av mig genom att klistra in en bild på coolingarnas cooling: Mc Lyte, med färgsprakande Brooklyn-graffiti i bakgrunden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag vrider mig i skrattsalvor

2008-09-02 @ 21:23:04
Postat av: Anonym

jag gillar titeln- passande

2008-09-02 @ 21:24:08
Postat av: nörden

jag vet inte hur jag ska tolka det här- nästan alla inlägg som är relaterade till mig hamnar under nörderi

2008-09-09 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0