Drömmar om olja

Jag har blivit en simmoholic - har föresatt mig att besöka någon av stadens badhus två gånger i veckan för att trimma min kropp. Simning är en av de ytterst motionsformer jag tillåter mig att utföra. Det enda problemet är att huden blir torr av att vistas för mycket i vatten. Det kan i och för sig botas genom insmorning av någon lämplig återfuktande hudkräm, men det är så tråkigt och svårt att fördela krämen på kroppsdelar såsom ryggen. I wish I had a personlig insmörjare. De inoljade kroppsbyggarna måste väl ha sådana? Jag kan inte tänka mig att de med sina osmidiga kroppar lyckas applicera oljan jämt över rygg och vader. Var hittar man en sådan insmörjare? Och vad tar de i timmen? Döm om min förvåning när jag hittade  detta!!


Ge min hud!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0