Sultaner och drömmar

I något som kan definieras som en identitetskris swingar jag mina alltmer lurviga över Östermalms gator med en gammal barndomskärlek i öronen:


Dire Straights med Sultans of Swing

Sedan studsar jag runt med min nya kärlek och drömmer om det som varit och det som ska komma. Undrar hur det ska bli.


Jazmine Sullivan med Dream Big

Egentligen skulle jag sova men jag råkade surfa runt till planeter där jag bestämt att inte landa på ett tag. Sen blev det svårt att sova. Jag behöver hålla mig på min sida av rymden ett tag, men något i mig drar mig iväg mot in vilja.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Dire Straits är jag också uppvuxen med!!

Kärlek!! :) såg Mark Knopfler i Globen för några år sen....jag blev typ 5 igen hahaha! Vill minnas att ni dizzade mig när jag spelade en låt under vår middag hos mig?? Hrm hrm...

2009-01-08 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0