Hypen är hög

Nu har jag inte bloggat på snart en vecka... Skandal! Men jag har haft fullt upp med arbete och förtäring av julmat.

Jag har mot alla odds just gjort ett tappert försökt att plugga, det gick väl sådär. Nu pausar jag med saffranspannkaka och tänkte det var dags att sända ut några ord i cyberrymden.

Tror inte jag ska plugga mer idag. Ska inte trötta ut min arma själ för ikväll är det party. Det är massiv fiesta. Det är hyllning av Emelie i förskott och MOP och mängder av vänner och bekanta på Berns. Förhoppningsvis får jag äntligen se mr T jagas av horden av desperata fruntimmer.

Den stora frågan just nu är kvällen outfit. Det lutar åt bling. Inte blingbling, men lite lagom glammigt. I juletider är det okej att vara glansig till bristningsgränsen. Man blir ändå aldrig värre än en julgran. och med en månad bakom mig utan ordentlig fest i kroppen ska jag maxa festen. Risken är väl bara att jag hypar kvällen för mycket och står där utmattad och uttråkad i kön utanför Berns klockan elva och funderar på att gå hem, krypa ner under mitt färska duntäcke och ha Grey's Anatomy-maraton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0