Nu har jag biljetter!!!


Den femte september smäller det:

BAHAMADIA
ROXANNE SHANTÉ
YARAH BRAVO
& DJ SHORTEE
live på Klubb Yes!

När jag nästan givit upp hoppet om att få se en kvinnlig rappare live i Stockholm presenterar Yes! tre knäckande rapbrudar och en grym dj. Det är den fetaste bokningen någonsin. Fyra brudar som platsar på min lista över världens nu levande coolaste kvinnor. På samma kväll. Jag skulle kunna börja förfesta redan nu.

Låtar att värma upp med:
Wordplay - Bahamadia
3 Tha Hard Way - Bahamadia
Go On Girl - Roxanne Shanté
The Real Roxanne - Roxanne Shanté
Roxanne's Revenge - Roxanne Shanté
Bluebird - One Self (där Jarah Bravo rappar)
Over Exposed - One Self

Stockholm vore så mycket tråkigare utan Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0