Troca, rocka, discodocka...

En fullsmockad dag. Och en solstekt rygg. Jag har hunnit läsa om utsatta barn, intervjuat en välartad flicka, samt glassat i solen och klämt i mig en liter jordgubbar på egen hand. Nu är det time for grillning med discotema. Jag ser ut som en korsning mellan en hippie och en strandspanjorska - mina discooutfits är lätträknade - noll, noll, noll.... Har testat att matcha grönt, lila och guld. Kan inte avvgöra om det är vinnande match, men det får duga. 


(Observera min misslyckade Style By Mats-flirtande pose. Tyvärr ser man inte mina inåtvinklade fötter...)

Nu lyssnar jag på Madonna, dricker Trocadero (visste ni att det är en massa koffein i Trocadero???) och väntar på avfärd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0