Det bidde inga våfflor

Det bidde en utsökt middag på det som jag trodde skulle vara och också visade sig vara söders mysigaste restaurant, Dado på Tavastgatan. Jag trodde för en stund att jag var i Paris. Jag blev helt varm i hjärtat och mina tankar flydde iväg . Men så blev jag ryckt tillbaka och insåg att jag satt runt ett bord med mina käraste kompisar och det är ju minst lika bra som Paris.


Originalet. Restaurant Ave Maria nära Oberkampfi i Paris. Den lever i mitt hjärta. Ikväll kom jag så nära man kan göra i Stockholm. Det enda som saknades var fransmännen. Här hade jag tänkt publicera en bild på Dado, men min dator, internet eller bloggsidan är fucked så jag rekommenderar er istället att besöka stället i fråga. Då får ni uppleva känslan på riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0