Gröthjärna

Jag känner för att vräka i mig godis och krypa ner i sängen, djupt ner under täckets värmande hölje. Men jag har inget godis hemma, och har lovat bort mig till en god väns firande av klamydiadagen (det innehåller inget SNUSK! ber jag att får tala om för snuskpolisen som hemsöker min blogg). Får se hur kvällen artar sig, just nu känner jag för att banga TCC, AKA The Chlamydia Celebration. Orkar inte läsa mer i alla fall. Har gjort en oerhört disciplinerad kraftansträngning och skrivit 3/4 på en av mina hemtentor så nu anser jag att dagens pensum när det gäller akademiskt tänkande är slutfört. När jag har skrivit ett tag blir det bara som gröt kvar i huvudet. Det är som att hjärnan fokuserar sig till max för kraftansträngningen att forma tankar till tentor och sen brakar allt ihop. Kvar blir ett enormt godissug. Jag formulerar detta blogginlägg med stor svårighet, det är därför det blir lite märkligt, känns som att det får en ton av sinnesrubbning, men mitt tillstånd är övergående, det vet jag av erfarenhet.

                         
                         Min hjärna 2008-09-15, kl 16.16.

Nu ringde telefonen och jag blev medlurad på någon slags promenadliknande verksamhet. Ska klä på mig tre tjocka tröjor och fyra varma vantar för att hålla kölden på rätt sida kläderna. På hemvägen ska jag nog köpa lite gott (visst är "gott" det trisstaste ordet för godis?)

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud 3/4?! Inte dåligt! Har man en sån tur att det kan vara soc.pedagogiken så man kan få lite tips??

2008-09-15 @ 20:18:15
URL: http://idaaahooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYTAN ÄR SNUSK

2008-09-15 @ 23:13:28
Postat av: Anonym

har du googlat på gröt? hahahaha

2008-09-16 @ 11:07:30
URL: http://swmn.blogg. se
Postat av: Anonym

du är rolig du

2008-09-16 @ 11:09:44
URL: http://swmn.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag blir galen. Så fort jag trycker enter publiseras ett inlägg. Snart har du hundra. Men jo...vi snackade om måndag nästa vecka, men jag vet inte hur det blir nu för vi kanske måste grupparbeta då. Vi kan ju snacka om det på fredag efter lektionen!



Kram

2008-09-16 @ 17:13:25
URL: http://idaaahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0