Önskelista

Lite lagom bakis efter gårdagens vilda kväll som innehöll en del vin (jag dricker inte bara öl)!, en galen kvinna fast i en hiss, två poliser, en skrikande man med gipsat ben, ett vält stearinljus och spya i trappan, sitter jag och försöker samla mig för dagens pensum. Just nu önskar jag mig:

Simultanförmåga när det gäller läsning, det vill säga att kunna läsa två böcker på samma gång
Ett gäng nya trosor -  senaste dagarna har två av mina gamla trotjänare fallit i bitar.
Nya strumpor - så jag slapp dissa några varje morgon innan jag hittar ett par utan hål.
Ett paket grapefruktjuice - vatten på morgonen är inte lika kul.
En salamimacka - mmm...
En ny förstärkare - vore soft att får höra mina vinyler på högre volym.
Att min toalett har städat sig själv när jag kommer hem i eftermiddag.
Att en fantastisk festlokal, billig också, uppenbarar sig.

Men om det kom en god fé skulle jag antagligen önska mig något av det gamla vanliga - att kunna bli osynlig, att kunna flyga, eller att kunna tala alla språk.

Kommentarer
Postat av: elin

men du, kolla med ellen och hornstullsbion!!

2008-09-10 @ 18:19:26
Postat av: Anonym

Om jag vetat vart din lya var belägen så hade jag absolut kommit och våldgästat :) Tack själv, var riktigt roligt trots alla missöden :) Kram

2008-09-10 @ 18:44:10
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha. Jag får väl ta på mig det där med spyan i trappan. Sorry! Jag svimmade i bilen hem och är fortfarande magsjuk. Har inte tid med sånt här nu innan tentan. Hoppas jag klarar av att gå på fredag! Vad bra att det blev lyckat trots allt som hände!

2008-09-11 @ 12:07:28
Postat av: Ida

Haha. Jag får väl ta på mig det där med spyan i trappan. Sorry! Jag svimmade i bilen hem och är fortfarande magsjuk. Har inte tid med sånt här nu innan tentan. Hoppas jag klarar av att gå på fredag! Vad bra att det blev lyckat trots allt som hände!

2008-09-11 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0