"Ett ghetto värre än Rågsved"



Jag har skrynklat min hjärna blodig och snackat min tunga torr idag. Och gått en härlig promenad på söder. Eftersom min inspiration att författa är lika med noll publicerar jag en bild i vilken man anar "ett ghetto som är värre än Rågsved" (ja då måste där ju vara fruktansvärt...) enligt min promenadkamrat. Själv har jag ingen uppfattning om området ifråga, men det ligger tydligen på ett sopberg, så där luktar as, och man måste gå runt ett berg "i typ en kvart" för att komma dit. Allt enligt initierade källor, som jag dock inte står till svars för om det skulle visa sig vara oriktig fakta. Fin bild, fin fotograf!



Kommentarer
Postat av: Janne

Nu är det dags att uppdatera!!

2008-09-28 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0