Datafanata

Basta! Nu har jag äntligen stoppat mig själv! Jag får lätt något besatt över mig när jag sätter igång ett projekt. Huvudfokus i mitt liv just nu är "Operation ladda över all skit jag bryr mig om på datorn till hårddisken". För tillfället är det itunes-biblioteket som ska överföras. Jag har alltså all min musik på itunes och inte i olika mappar som pc-användare tenderar att ha. Så nu måste jag sitta och skapa mappar på hårddisken för att allt inte ska bli en enda röra. Det finns säkert något smartare sätt om man är mer datakunnig, Men för mig är det den långa vägen att vandra. Det känns som att mina ögon ska hoppa ur sina hålor och in i datorn, Så nu satte jag stopp för min egen framfart. och började blogga i stället. Vore väl mer förnuftigt att slänga datorn i väggen och langa på en stillsam vinylskiva för att lugna min fanatism. Men så mycket självkontroll hade jag inte.

Men jag har ingen fantasi att komma på något att skriva om. Så jag slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har kommit på nya grejer med designen!:)

2008-09-30 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0