Underhållande rapvideor

Jag är sugen på lista. Och jag har lärt mig att länka videor :)
Så jag gör en riktig favoritlista: De musikvideor med kvinnliga rappare som underhåller mig bäst just nu:

NR 3:

Mc Lyte med "Paper Thin". Är underhållande för att den är så underbar, en av mina absoluta favorit-videor alla kategorier. Lyte är så snygg och dissen är så hård!

NR 2:


We Papa Girl Rappers med "Heat It Up". Är underhållande för att stilen är så galen. Kolla brudarnas kläder!!! Kolla dansen! Kolla frisyrerna!

NR 1:

Missy Elliot med "We Run This". Kolla in de först 1.10. Kan det bli konstigare? Missy har gjort många märkliga videor, men detta tar i mina ögon priset. Hennes utstrålning är på gränsen till Lee Scatch Perrys galenskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0