Mohaha

Imorrn är det tenta. Sen ingen mer Socialhögskola på en månad. Jag har tillgodoräknat mig poäng från etnologin, så nu behöver jag inte läsa kursen i kvalitativ metod. Det ska bli så skönt med en paus från Sopis. Mohaha.

Jag har just kommit hem från en visit hos Emelie och Ivan. Vi åt crepes med Amanda och Marcus. Jag var en något asocial och frånvarande besökare - har svårt att fokusera på annat såhär kvällen före tenta. Men trevlig var det. Vi skrattade åt penispiercingar och åldersnoja. (Jag var bara tvungen att nämna det för att få skriva ordet penispiercing. Till min lättnad fanns det inge lämpliga resultat på en googlebildsökning på det ordet. ni får istället använda er fantasi). Tillslut kom samtalet in på att det tydligen är skönt att vara piercad i fittan för det gör det lättare att få orgasm. Någonstans där vek diskussionen in på ett annat spår...

Nu väntar jag på att min riddare ska komma till min dörr. Haha. Han har ingen vit springare och rustning, men gör mig glad ändå. Funderar på om jag ska glufsa i mig lite youghurt så länge. Har investerat i en massa frukt som smakar mums i sällskap med youghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0