Pust. Stånk. Stön.

Jag måste ha Stockholms enda jobb som rekommenderar sina anställda att komma till arbetet med smutsigt hår. Efter en helg på Skansens julmarknad är mitt redan i fredags smutsiga hår en enda tova av hårspray och skit. Hela jag är inrökt, som täckt i ett tunt lager av sot. Mina öron är utnötta av två dagars intensivt fiollyssnande. Hela kroppen är mör. Hela jag är misär. Det blir så när man sover för lite och är ute och svirar kvällen mellan två intensiva jobbdagar. Pust. Och nu måste jag laga mat.

I vilken ände ska jag börja? Duscha? Koka? Det enda jag vill är att krypa ner i sängen och kolla film och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Mingo

Oj, akta så att du inte blir sjuk :-( kramis

2008-12-01 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0