9000

Idag fyller jag niotusen. Det är niotusende dagen jag vandrar på jorden i denna kropp. Nu är det bara hundratrettioen dagar kvar till nästa jubileum (men först ska systrarna fylla arton och tjugo. Yeah!)

Jag har firat genom att ligga nerbäddad i sängen och kolla på en tv-serie om ett cirkussällskap. Jag har även under dagen dyrkat Barack och Michelle Obama, de verkar vara alldeles oerhört trevliga och intelligenta människor Jag har också ätit glass med hallon och hällt i mig en tequilashot. Jag har också tagit tag i saken och fixat en lokal till tidernas blingblingfest. Jag vill ju inte att mitt 25-årsfirande ska vara lika dystert som firandet av min niotusende dag.



9000 är ganska mycket. Tänk att vad många dagar jag vaknat. Vad många gånger jag borstat tänderna. Vad mycket jag hunnit tänka och känna. Och mer ska det bli. Jag är väldigt sugen på livet, men först ska förkylningen drivas ur kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0