Du vet att du har en tråkig dag när:


1. Du ägnat timmar åt att sortera i i-tunes biblioteket. Rätt genre på varje låt!! 
2. Du noggrant gått igenom alla vänner på facebook för att se om någon har något intressant personligt meddelande.
3. Du varit inne på tv.nu tre gånger i hopp om att du ska ha missat något intressant program senaste gången du var inne.
4. Det känns spännande att höra ljud av människor i trapphuset. Det finns liv på andra sidan dörren!!!
5. Den stora frågan i ditt liv är om du ska falla för impulsen att äta middag redan klockan fem, eller vänta till lite senare, och då stå dig bättre över natten.
6. Du söker på folk du känner på eniro bara för att se om de finns där.
7. Du skrattar hejdlöst åt Lee Scratch Perrys myspace ( www.myspace.com/leescratchperry). Även om jag tror att jag kommer att tycka att den är rätt kul imorgon också:

"I’m an artist, a musician, a magician, a writer, a singer; I’m everything. My name is Lee from the African jungle, originally from West Africa. I’m a man from somewhere else, but my origin is from Africa, straight to Jamaica through reincarnation; reborn in Jamaica..." 

Hahaha. Kolla på bilderna på honom, kolla på hans videor. Mannen är från en annan planet... eller så är han reggaemusiker från Jamaica....

Ja, jag är sjuk. Det blev ingen utflykt. Imorrn kanske, om min kropp kurerar sig. I väntan på bättre tider kollar jag på film, men den var så tråkig så jag började skriva istället.

Kommentarer
Postat av: kakan

Tur att du gör lite diskret reklam för dig på msn, annars hade man nog inte anat en blogg. kram

2008-08-11 @ 18:32:01
Postat av: Anonym

Jag ska nog börja säga att jag är reborn från något coolt.

"I am anonymous, a writer, a comedian, a singer! I am SOMETHING! My name is anonym3 from an indian tribe. I am a woman from somewhere else, orginally from the great woods, straight to a northern conuntry throuh recarnation, reborn in Sweden"



eller kanske så här istället:

I am a cool hiphop artist from new york, reborn in a cold city, straight from 2pac.





nej där gick jag över gränsen, men tänk på alla möjliga liv som öppnar sig om man återfödd.





2008-08-13 @ 16:42:07
Postat av: Reflective

Du anonyma, roliga kvinna. Hahaha. Humor :D

2008-08-15 @ 13:24:40
URL: http://reflective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0