Sömnproblem

Attans vad svårt jag hade att somna igårkväll. Ögonlocken kändes som att den skulle falla ner till hakan, jag orkade inte röra på kroppen, mina tankar hade tagit timeout av trötthet. Ändå ville inte John Blund strö sitt rogivande pulver i mina ögon.

Jag ringde några samtal i hopp om att visa personer i min omgivning skulle meditera mig till sömn med sina magiska krafter. Det enda som hände var att de somnade själva eller avslutade samtalet på grund av att mat lockade mer än jag.

Min ena näsborre var helt igentäppt. Trodde först att det inte var någon fara, men efter ett tag var min mun fylld av den där torra känslan som kommer när man andas med öppna läppar. Jag letade igenom varenda ficka i mina kläder, varenda fack i alla mina väskor (bor för närvarande inte hemma i min egen lya) i hopp om att hitta nässprayet jag visste fanns någonstans. Tillslut fann jag det - i en kasse full med sladdar, ordentligt förpackat i en sån där plastpåse man måste ha vätskor i på flygplan. Jag duschade salig min arma näsborre och la mig på kudden för att, som jag trodde, få slumra in. Men icke.

Jag åt en portion youghurt. Kunde inte sova sen heller.

Jag tittade på fem avsnitt av Sex and the City. Efter det kunde jag somna. Fem timmar efter att jag först släckte lampan.

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag känner mig träffad av dina pikar gällande att jag valde mat framför dig! fallet var att min syster hade lagat ris och vårrullar, som hon vackert lagt upp på en tallrik framför min suktande mun. Den hade legat framme cirka tio minuter då jag diskert sa farväl.

Slutsats:

jag prioriterade dig!!!!!

2008-08-12 @ 15:16:15
Postat av: Reflective

Oroa dig inte!! Jag vet att du alltid prioriterar dig!

2008-08-15 @ 13:23:56
URL: http://reflective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0