Onsdagskoma

Efter en utsökt måltid med Karin och hennes bekante schweiziske utbytesstudent (en synnerligen artig ung man som hade med sig en blomma i gå-bort-present - det var andra gången i världshistorien som jag fått en blomma av en man!) ska jag och Sofia snart krypa till kojs. Vi är så trötta. Mina ben vek sig nästan i Daglivs grönsaksdisk när vi skulle handla middagsföda. Tur att jag hade kundvagnen att hålla mig i! Jag kände mig som Agda 92 vid sin livlina rullatorn när jag krampaktigt höll mig upprätt med kundvagnens hjälp. Alla verkar trötta idag. Måste vara septemberluften som närmar sig.

Vi har ätit cookies och lyssnat på Jimmy Cliff medan schweizaren försökte logga in på msn för att "prata" med sin flickvän på Hawaii. Det gick inge bra för honom. Först mindes han inte sin msnadress, sen inte sitt lösenord, sen inte svaret på sin personloga fråga. När han väl kom in på msn var flickvännen inte inloggad. Nu visade det sig att han glömt sin plånbok här också! Stackaren!

Gonatt!



Kommentarer
Postat av: berra

oj livet är hårt för schweiziska män

2008-08-29 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0