Att sudda bort sin sura min

Jag var på riktigt risigt humör när jag kom hem från skolan. Det är så rörigt och så mycket tjafs och folk är så tröga att jag blir helt matt och inte pallar andas luften i klassrummet. Vad gör man? Man går hem och surar och gör folk i sin närhet lika sura genom sin sura energi över telefon. Det verkar vara så med dåligt humör att det smittar värre än svininfluensan (som i och för sig inte verkar smitta så där extremt, så det var nog en dålig metafor). 

  
Men så langade jag Judy Mowatt på vinylsplelaren och öppnade en kall Gambrinius och vips blev humöret lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej söta vän! Var nyfiken på vad en kall Gambrinius var för något, så jag googlade ;). Tyyydligen stavas det Gambrinus :P!! Jag vart inte på dåligt humör idag...bara måttligt störd...kanske samma sak?

2009-05-11 @ 21:50:56
URL: http://infinityy.blogg.se/
Postat av: Anonym

J jag tror att det är du och (alla andra i klassen) som är trötta efter en lång och jobbig termin...



Jag måste säga att jag för en gångs skull är glad över att vara med de i klassen... Om du inte känner detsamma förstår jag det men det blir nog mycket bättre efter sommarn...;)

2009-05-12 @ 14:35:06
Postat av: Anonym

Tessan: Jag gör den gamla hederliga övningen man fick göra i skolan när man stavat fel. Jag skriver ordet tre gången så kanske det fastner:

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus



Du anonyma person från klassen: Det är klart det blir bättre efter sommaren - då har vi ju praktik hela hösten ;P

2009-05-13 @ 12:29:29
URL: http://reflective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0