Livräddare

Klockan tolv ska jag lämna in min utredningsuppgift på Socialhögskolan. Just nu sitter jag vid köksbordet i familjecribbet långt ut på Ekerö. Till mig kommer rapporter om att det är totalstopp på gröna linjen...

Men det gör inte mig någonting för jag har körkort. Och jag har bil idag. Min snälla moder har lånat ut sin röda guldgrip till mig över helgen. Så om det inte är väldigt mycket kö eller jag strular till det som sist när jag var ute och körde (då jag körde vilse i Hagsätra som jag trodde jag kände som min egen ficka - det är tydligen stor skillnad mellan att promenera och köra bil) kommer min utredning att ligga på fröken Pias skrivbord klockan 12.00.

Socialhögskolan - here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0