Jag kunde inte bry mig mindre

Tre kronor har gått till kvartsfinal i någon turnering är huvudnyhet på dn.se

Jag vet inte i vilken turnering.

Jag visste inte ens att det var någon hockeyturnering i dagarna.

Jag bryr mig inte ett skit.

Hockey är en sport för skäggiga, finniga och svettiga män med bonnigt sätt att prata och dålig klädsmak.







Detta är INTE fashion. Jag vill inte att DN fyller sin förstasida med en massa dravel om dessa osmakliga, otrendiga karlar. Bilderna ovan är enligt mig belägg nog för att hockey borde portas från riksmedia. Eller vad tycker ni fashionlovers?

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig till fullo

2009-05-04 @ 19:55:15
Postat av: Tessan

Jag håller totalt med dig! :)

2009-05-05 @ 09:10:26
URL: http://infinityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0