Into the wild II

Nu är det dags igen att bege sig till den lilla stugan ute i skogen. Och den här gången ska jag köra dit alldeles själv utan någon handledare som sitter bredvid och talar om hur jag ska göra och vad jag ska tänka på. (Den här gången ska jag istället ha en egenutnämnd bilkörarmästare bredvid mig i framsätet, men honom har jag ingen legal skyldighet att lyssna på, men det är en annan historia).

Jag ska ta med mig ett berg av böcker. Det här är en "mellan-kurser-helg" vilket innebär att jag är alldeles befriad från skuldkänslor när det gäller skolan - jag har ingen kurslitteratur jag skulle kunna läsa eller hemtenta jag skulle kunna skriva på. Jag är fri! Och jag drömmer om alla spännande romaner jag kan sluka på en helg. (Realist, javisst!)

Jag borde packa - "It's time for action" som Yoko Ono hade sagt.


(Systrar - kanske något att inspireras av till er bögtantiga stil? Ninja goes Lellans väska...

Men jag tror jag ska ta en liten powernap



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0