Hur långt kan man sjunka för pengar? Eller vad fan har hänt med youtube?

Det var tänkt att det här inlägget skulle handla om vilka hemska låtar jag och Emelie bränt till vår nästa spelning. Lady Gaga, Kevin Rudolf och Kate Perry finns numera på The Ruffnecks Crews spelista: Allt för att göra studenterna glada. Jag hade tänkt lägga upp youtub-videor så ni fick se vilka hemskheter som letat sig ner bland Bahamadia, Nas och Lauryn Hill nu när vi börjat få spelningar vi får betalt för. Men vad fan har hänt med Youtube? Videorna finns ju inte där. Det enda jag hittar är en asiat med löst hängande käkar som gör "Pokerface" tio gånger bättre än lady Gaga (vilket inte säger så mycket). 



Varför finns inga av videorna jag vill ha på Youtube? Vart är världen på väg? Jag menar, visst förstår jag att bolagen och artisterna inte gillar illegal nedladdning - men Youtube? Om jag var artist skulle jag tycka att Youtube var det bästa mediet för reklam man kan tänka sig. Men jag kanske inta fattar situationens komplexitet? Berätta för mig!!!!!


Kommentarer
Postat av: ...

nuförtidn kan man 'ladda hem' låtar från youtube ;)

2009-05-07 @ 07:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0