C'est moi maintenant



Den ocensurerade sanningen. Observera särskilt den ocensurerade frisyren. Quinoasalladen på tallriken är god och min kropp gör ont. Jag tror att jag håller på att bi sjuk det gör ont typ överallt. Därför tillbringar jag dagen i sängen. Jag försöker plugga men min hjärna vill inte följa bokens tankegångar,

Min situation påminner mig om sången från"Mamma Mu" som jag hade på en rosa kassett när jag var liten:
Det är inge kul idag, jag mår bara illa (fast det gör jag iof inte)
Detta är min sjuka dag, jag får vara stilla.
Detta är min sjuka dag. Sjuka dagar önskar jag
att jag var någon annan.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men gumman då!!! <3

Krya på dig!

2009-05-14 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0