Som en chokladpralin med jordgubbsfyllning

Jag skriver för dig Linnea. Min trognaste läsare, antagligen den enda som finns kvar efter min urballning som bloggare.

För att du ska förstå vilken fantastisk färgkombination rosa och brunt är publicerar jag några bilder:



Ett rum helt i rosa och brunt. Att känna sig som en prinsessa inbakad i en utsökt jordgubbs- och chokladbakelse i.



Vem skulle banga på en kavaljer med brun manchesterkostym med en rosa sidenskjorta under? Med rosiga kinder och brunt böljande hår? Med en brun-rosa fluga och bruna skinnskor. Rosa strumpor. Inte du...


Emelies Stan Smiths som jag för evigt sörjer att de inte fanns i min storlek.



Och sist jag i min utsökta klänning.

Se scenen framför dig. Rummet. Jag i klänningen och skorna. Kavaljereni sin smackfulla outfit. Ett berg av chokladpraliner med jordgubbsfyllning.

Du kan inte dissa kombinationen rosa och brunt baby!



Kommentarer
Postat av: Anonym

min dag är räddad

2009-02-14 @ 16:49:51
Postat av: Reflective

Nu kan du väl följa med ut när jag gjort all denna research enkom för din skull?

2009-02-14 @ 17:00:20
Postat av: Tessan

Vilken fin klänning darling :)!

2009-02-14 @ 20:42:33
Postat av: Anonym

Jag är också en flitig läsare, och jag diggar rosa/brunt kombinationen! :) Ses snart! Kram

2009-02-16 @ 09:44:50
URL: http://staaaajn,blogg.se
Postat av: Reflective

Det gläder mig att ni följer mina öden och äventyr. Men jag hade nog inte lagt upp en bild på min stjärt om jag visste att fler än mina systrar skulle se den. :)

2009-02-16 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0