I valet och kvalet

Jag har aldrig varit någon modebloggare. Jag bryr mig inte nämnvärt om Catwalkens strålkastarljus och modets skiftningar. Men jag tycker det är kul med kläder och bryr mig om vad jag har på mig (förutom när jag går till skolan dit jag kan komma i mjukisbrallor och sömnpulver i ögonen). Ikväll ska jag ha lite kul. Det innebär många vändor mellan garderoben och spegeln. Jag är inne i en fas av starka färger i mitt klädval, bestämde mig tidigt för rosa bralls. Men sen blev det svårt:


1. Den här bilden tog jag mest för att provocera Linnea.


2. Rosa och brunt är ju alltid en vinnande kombination. Men kanske lite tråkigt och uttjatat? Och jag har ju inga passande sneakers till...


3. Rosa och svart funkar också bra. Fördelen med denna outfit är att det är länge sedan jag hade på mig topen. Det gör att jag är lite sugen på den.


3. Rosa och vitt är ju också en hit. Nackdelen med den här outfiten är att den som synes inte framhäver min mage i sin bästa dager.

Vilket som blir det vinnande konceptet är ännu inte avgjort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0