Inte the wild

Igår fick SWMN en väska:

Det är en kylväska så man kan förvara dryck och mat i den när man ska ut på picknick i mysiga parker. Man kan även koppla in Mp3- spelare. Snacka om användbar väska! Jag vill också ha denna väska. Den motsvarar precis mina behov i livet just nu. Varför får inte jag en sån väska? Min enda tröst är att jag kanske ska få åka pendeltåg med väskan snart. Om hon inte har med den blir jag ännu mer deppig. 

I'm going INTO THE WILD!


Efter fyra timmar sömn och med tungt huvud ska jag bege mig till det lilla huset i skogen för att fira påsk. (Plötsligt förstår jag varför det inte blev någon vidare framgång för Sovjetstaten. Är man upptagen med att dricka vodka och sjunga revolutionära kampsånger är det svårt att få till stånd en lyckad version av proletariatets revolution...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0