Wu Tang Clan Ain't Nothing To Fuck With!


  
Jag inser allt mer vilken enorm mactorsk jag blivit. Jag sitter vid en pc och fattar inte ett skit av hur jag ska göra för att klistra in youtubelänken jag plockat ut åt er. Jag vill ju sprida lite skön musik till folket!

Upprinnelsen till min nyförälskelse i Wu Tang är en investering jag gjort i veckan. Jag har införskaffat tre hiphopklassiker på vinyl. 36 Chambers är en av dem. När jag langade den på spelaren imorse blev det påtagligt hur mycket fetare det skulle vara med en starkare förstärkare, med lite mer tryck i musiken. Men med örat tryckt mot högtalarna drogs jag med av Metodmannens tighthet och Ghostfejjans energi. Ack tunga sorg att de ställde in i Malmö i somras. Även om de nog inte är lika bra som när 36an släpptes så är det en av de musikupplevelser jag skulle vilja ha bakom mig när jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0