Jag vill inte veta vad vissa män har under jeansen...

När jag kom till jobbet imorse kastades jag direkt på "min" arbetstagare. Det var fullt ös, jag hann knappt ta en kik på hennes schema. Det blir så när kommunen ska spara cash på minuter av vikarietid.

När hon väl kommit igång med sitt broderi och jag fick slå mig ner vid bordet i köket möttes jag av synen av Kurt 50+ som drog ner brallorna och visade sina kalsonger. Jag tittade smått generad ut genom fönstret och förde inte blicken in i rummet förrän jag trodde att kursen var klar. Men där står Tess 30+, även han med byxorna nere och visar sina kalsonger. Observera att det rörde sig om personalen och inte de funktionshindrade, då hade jag inte blivit lika ställd...


Jag vill inte veta vad vissa män har under jeansen...

Mina kollegor skulle tydligen beställa underkläder från Kina och visade varandra olika längder på Björn Borg-kallingar. Önskar bara att jag kommit in i köket lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0