Bedaway

Jag upphör aldrig att förvånas över människors kreativitet - och andras vilja att betala för fula lösningar på vardagsproblem. Jag upphör aldrig att förvånas över internets utbud av intressanta företeelser.

I sökandet efter den perfekta skåpsängen åt en god vän har jag ramlat på en ny fascinerande sajt. Jag uppmanar alla (särskilt arkitektstudenter) att noga studera denna nobla lösning på problemet med trångboddhet (en fråga oerhört aktuell för en student på 19 kvm). Studera speciellt de talande bruksanvisningsbilderna längs med sidans högra kant.

Kommentarer
Postat av: kakan

Du är bra på att undvika textreklam iaf ;)

Var förstås tvungen att kolla sängarna. Bra tänkt, men måste en sång vara en halvmeter tjock för att vara bekväm och vore det inte snyggt med lite inbyggd belysning på undersidan? Hoppas vi ses snart!

2008-10-15 @ 22:10:31
Postat av: Reflective

Haha. Ungefär min tanke också.



Och apropå reklam är det inte som att jag tror att någon skulle få för sig att göra en investering.

2008-10-16 @ 14:12:12
Postat av: Richard

Tvärskön lösning. Bingen alltid redo inom nån sekund men tar ingen plats och mina gäster kan inte sitta eller slänga smulor i den!

Slippa bädda så noga passar mig också.

2008-11-05 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0