Whoa - skrattmaskinen i mitt liv

I mitt liv är Whoa ett återkommande inlag av underhållning. Den här tråden handlar om kändisar folk har träffat. Lägg särskilt märke till datumen inläggen är postade. Jag läser:

Daterat:
2006-12-28 12:28
Jag träffade Kanye West i Prag under inspelningen av diamonds låten. Det va en kul upplevelse, tog kort med honom osv.
 
Daterat:
2006-12-28 23:00
Jag har träffat en stor svensk skådespelerska då jag var tillsammans med hennes bror under tre års tid.

Sen har jag träffat Leila K, hon ville låna mitt rouge på tuben. Hon fick göra det också..
Daterat:
2008-10-30 12:55
Träffade claes Malmberg på ett polis kontor i newyork på flygplatsen... de ville inte släppa in oss i landet! Det var skit kul, satt där ett gäng och drog dåliga skämt med honom.
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law
Daterat:
2008-10-30 13:01
Var det verkligen värt att uppa en 2 år gammal tråd för det?
 DIF!
Daterat:
2008-10-30 13:04
hahhha oj... tänkte inte ens på det.. har lite tråkigt på jobbet...

Hahahahahaha. Tyvärr försvinner lite av kanten av tråden, men jag tror ni hajjar poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0