Dumpad

Just nu känner jag för att strypa någon långsamt. Har just upptäckt att Mos Def ställer in sin medverkan i Rock The Bells på tisdag. Det är andra gången jag är med om det här. Försöker trösta mig med att den här gången fick jag i alla fall veta att han inte dyker upp några dagar i förväg och inte i entrén till konserten. Men jag gråter blod. Jag känner mig så fruktansvärt dumpad.

Inte nog med att beskedet vållar mig sorg och inre smärta. Det ger mig beslutsångest. Prylen är den att Rock The Bells kör i Manchester den tolfte november, samma dag som jag kommer till Liverpool. Att åka från Manchester till Liverpool tar en timme med buss. Jag kan ju inte låta bli att vara sugen...

Kanske är mitt problem inget problem. De enda biljetterna jag kan hitta till eventet kostar 100 pund. Någonstans säger min stolthet att om Deffen bangar mig två gånger ska inte jag betala 1500 spänn (för konsert- och bussbiljetter) ur min studentbörs för att se honom. Jag har gett honom chanser så det räcker.

Mos, du fick min kärlek. Du dissade den. Nu lägger jag den helhjärtat på "riktiga" människor som finns här för mig och ger något tillbaka.


Han är ju inte särskilt snygg egentligen... (inte när han är utklädd i alla fall)



Och inte gör han så speciellt bra musik heller (inte alla låtar är bra i alla falll)

Kommentarer
Postat av: jaemes



"Och inte gör han så speciellt bra musik heller" Haha

Den var hur skön som helst.. Låten

2008-11-02 @ 06:13:57
Postat av: Reflective

Seriöst? Den är ju skränig och kaosig...

Stöd mig i mitt bearbetande av sorgen!

2008-11-02 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0