Hej så länge!

Idag bär det av till England. Jag har tillbringat två och en halv timme med att beefa med mobil, dator och musikprogram, allt för att få en musikalisk flygresa och en playlist som håller i nio dagar. Nu verkar det tillslut fungera. Tekniken, tekniken. Den och jag är inte alltid bästa vänner.

Jag har gurglat i tequila. Jag ansåg det vara ett lämpligt substitut för whiskey för en rosslig hals och jag vill ju inte bli berusad så här på blanka eftermiddagen, så en smärtsam gurgling blev det (nu kanske jag går över gränsen för den privata sektorn, ber om ursäkt om någon får obehagskänslor av bilden av min rossliga hals som gurglar tequila, nu kanske jag bara gjorde det ännu värre...).

Jag hade tänkt få lite pluggat idag, men det ville sig inte. Ska preparera en måltid till min finsmakarsyster som ska komma på hejdåvisit, och vet inte vad jag ska hitta på. Tror att hon är trött på min linsgryta...

Kommer nog inte bli så många inlägg den närmaste tiden. Istället får ni roa er med att fantisera om mina engelska äventyr och dregla över Biggie. Jag ger er ett soundtrack som passar bloggens layout att dansa till när ni saknar mig som mest. Typ den bästa låten någonsin:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0