Dante dyker upp*

Det här måste vara en av de mest bergochdalbaneartade dagarna i mitt liv. Efter mycket velande bestämmer jag mig för att skänka bort min biljett till Rock The Bells, förkylningen är brutal och jag ska till England på fredag. Just som jag börjat finna mig till rätt med min beslut ringer telefonen: "Mos Def är i Sverige". (Tack Tamrat att du berättade vad jag höll på att missa!). Jag vägrar tro att det är sant. Men efter lite sökande runt på internet inser jag att han ska uppträda ikväll. Ångest! Vad ska jag göra?

Nu har jag i alla fall gjort en fuling och fått tillbaka biljetten jag gav bort. (Amanda, du ska få en annan toppenbra present ska jag se till). Nu ska jag på konsert. Det blir till att spruta mig full av nässpray och knapra ipren. Jag ska på konsert. Sen blir det sängen till fredag kväll.


Han är ganska söt ändå.



Och han gör väldigt fet musik!

*en rubrik för de allra mest insatta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är insatt:)

2008-11-04 @ 18:54:02
Postat av: Elin

ja shit, fet musik va ordet. och ganska söt är en underdrift (i alla fall på bilden du lagt upp). ringer i eftermiddag så får du berätta allt!

2008-11-05 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0