Back in business

Jag är hemma!
Efter nio dagars sjusovande ligger jag i sängen med lampan tänd tjugo över nio på morgonen och försöker motivera mig att slänga av mig täcket, rusa ut i köket och koka gröt för att sedan läsa det sista på kursen jag måste göra och sedan skriva den f'cking tentan. Det går fort att vänja sig vid slappa rutiner...

Resan var alldeles toppengrejt. Jag har druckit tusentals olika ölsorter (saknar inte Söderkällarens såkallade utbud), varit bihang på frågesporten på Liverpoolpuben "The Ship and the Mitre" (jag kunde svaret på två (2!) frågor), frusit om tårna heltäckningsmattorna till trots, shoppat sönder min ekonomi, åkt dubeldäckare och nästan snubblat i trappan till övervåningen, smaskat fish'n'chips och cottagepie, Jag har fått se Leons engelska sidor i sitt rätta element.

Nu väntar en vecka full av utmaningar. Först blir det utprovning av Moradräkt i Skansens klädkammare inför stundande julmarknadsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0